بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

دموی آنلاین بررسی و تعلیم قابلیت ها و خصوصیات دستگاه های Fax Server تحت شبکه

یکی از واحدهای تخصصی شرکت مهندسی شبکه پال نت خانه فکس بوده که با مهیا ساختن زیرساخت سنجش و نمونه نمایشی فکس سروهای مبتنی بر شبکه و نسل جدید توانایی عرضه این سرویس ها را به طور کاملاً عملی و از راه دور ایجاد می کند. گروهی از علاقمندانی که قصد عزیمت از دستگاه فکس سنتی به سوی شیوه های جدید و تحت شبکه فکس را دارند، قبل از تغییر ساختار و سیستم دریافت و ارسال فکس، امکان تست و تحلیل قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه ها را دارند تا بتوانند ایده آل ترین سیستم به بهینه ترین منابع را برای بکارگیری در زیرساخت شبکه سازمان خود انتخاب نمایند.

امکانات و قابلیت های نوین این سیستم های فکس تحت شبکه بسیار زیاد می باشد که دستگاه های Fax سنتی این ویژگی ها را ندارند. از مزایای آن می توان به ارسال و دریافت پست الکترونیکی به وسیله ایمیل شرکت و ارسال فکس از طریق دستگاه های Mobile Fax و فکس اینترنتی و مبتنی بر وب و متصل شدن فکس سرور به دستگاه های اتوماسیون اداری و مالی و دیگر برنامه های موجود سازمان از راه وب سرویس دستگاه فکس Fax Server Web Service و آرشیو دیجیتال فکس های دریافتی و ارسالی می باشد.

سیستم فکس سرور CoFax سرویسی به اسم Email2Fax را دارد که این امکان را به شما می دهد که از کلیه ساختارهای گوناگون ایمیل مانند Yahoo ،Google ،MSN و همینطور ایمیل های درون سازمانی به کمک Outlook استفاده نمایید.

فرض کنید که یک فایل PDF دارید و دسترسی به فکس سنتی ندارید حال آن که می خواهید آن را به یک به سرعت فکس کنید آسان ترین شیوه برای انجام این کار ارسال از طریق ایمیل به نشانی اینترنتی مربوط به فکس سرور CoFax به کمک سیستم رایانه ای یا موبایل و تبلت می باشد و تنها نیاز است تا در بخش موضوع ایمیل شماره فکس مقصد با @ وارد کنید. حال این فکس در کمتر از دو دقیقه به دست گیرنده فکس خواهد رسید.

امکان دیدن کامل کنسول مدیریت فکس سخت افزاری CoFax

جهت این که پنل مدیریت سیستم فکس سرور کوفکس  را به طور کامل ببینید با شماره تلفن های خانه فکس تماس گرفته تا از پشتیبانی این گروه متخصص بهره مند گردید.

مدت زمانی که صرف می گردد تا دمو فکس سرور CoFax به وسیله متخصصین راهکار فکس تیم مهندسی شبکه پال نت ارائه گردد و کارشناسان ما توسط سامانه پشتیبانی گروه فنی مهندسی پال نت این خدمت را عرضه خواهند داشت تا مشتریان عزیز پیش ازقبل از تهیه دستگاه فکس به آشنایی با تمامی جوانب این برنامه برسند.

علاقمندان محترم این امکان را دارند تا در روزهای شنبه تا پنجشنبه در ساعات کاریبا شماره تلفن 88173317 ارتباط برقرار نموده و از متخصصین دپارتمان پشتیبانی تقاضای نمونه نمایشی اینترنتی و آنلاین را نمایند.

درباره فکس سرور های تحت شبکه Network Fax Server

کارگاه های آموزش رایگان فکس سرور CoFax

مشاهده مدل های مختلف Fax Server

 

برای اطلاع  از خبرهای تلگرامی تکنولوژی و اخبار فناوری های جدید در تلگرام و مطالب آموزشی شبکه های کامپیوتری و آی تی و اخبار IT به کانال تلگرام گروه ما بپیوندید.

لینک جوین در کانال تلگرام

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper