بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

معمای بازار سیاه ویروس باج گیر

سیر رشد باج افزارها در سال اخیر بسیار زیاد بوده و اینها همان نرم افزارهای مخرب شناخته می شوند و قادرند به هر طریقی از جمله رمزنگاری، دسترسی به فایلهای شخصی کل سیستم را از کار انداخته و فقط با دریافت باج این محدودیت را برطرف کنند.

جرایم امنیتی | هکرهای باج گیر | بدافزارهای باج گیر |نرم افزارهای مخرب | رمزنگاری|باج افزارهای رایانه ای

مهاجمان از طریق غفلت و سهل انگاری کاربران از روش های مختلفی مانند ایمیل ها، صفحات وب و پیام های آلوده از افراد سوءاستفاده کنند. جدیدترین باج افزارها را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

انواع باج افزار

 

باج افزار Fenixlocker
این باجه افزار به تازگی شناسایی شده و قربانی خود را با ااستفاده از الگوریتم AES رمزگذاری کرده و عبارت این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید!! را در انتهای هر فایل قرار و یادداشت FenixILoveyou!! را نمایش می دهد.

باج افزار HDDCryptor
با نام Mamba شناخته شده و گونه جدیدی از باج افزارها به حساب می آید که MBR بخش بوت را بازنویس کرده و کاربران را قفل می کند.

باج افزار Fantom
دارای ویژگی های خاص از جمله استخراج اطلاعات و رمزنگاری شبکه به اشتراک گذاشته می شود و علاوه بر این مقدار باج درخواستی مهاجمان بسته به نام فایل برای هر قربانی متفاوت است. 

تغییر در باج افزار Locky
علاوه بر اجرا در حالت آفلاین امکان برقراری ارتباط با کارگزار کنترل و فرمان را اضافه کرده است. در نسخه جدید پسوند فایل های رمز شده از ZEPTO به ODIN تغییر یافته و البته فایل های رمز شده توسط باج افزار Odin اشتباه گرفته شود.

باج افزار Cyber Splitter Vbs
این باجه افزار هم به تازگی شناسایی شده و در حال توسعه می باشد، چرا که هنوز تاکنون هیچ عملکرد مربوط به رمز نگاری در آن مشاهده نشده است.

باج افزار Unblockupc
این باجه افزار پس از آلودگی، یادداشتی با نام txt.encrypted ایجاد کرده که یک شناسه یکتا برای قربانی و سایت قربانی ایجاد می کند و مقدار مبلغ دریافتی با 100 یورو تعیین شده است.

باج افزار Nagini
در صفحه قفل این باج افزار تصویری از ولدمورت، از شخصیتهای داستان هری پاتر نمایش گذاشته شده و فایلهای مورد هدف دارای پسوندهای pdf. exe ، jpeg ، .jpg ، .png ، .bmp ، .xls ، .pptx ، .ppt ، .docx ، .doc هستند.

باج افزار Teamxrat
توسط مجرمین برزیلی به دلیل مهارت بالا در زمینه تروجان ها اکنون وارد حیطه باج افزارها شده اند و توسط گروه Trojan -Xpan.Win۳۲.Ransom و هدف اصلی آنها بیمارستان هان و شرکت ها و با پسوند xratteamLucked هستند.

باج افزار Dxxd
این باج افزار پیش از این شناسایی شده بود و هم اکنون ابزار رمزگشای باج‌افزار DXXD منتشر شده است.

باج افزار Princess Locker
این باجه افزار فایل های قربانی را رمز کرده و مبلغ 1800 دلار را درخواست کرده و در صورت عدم پرداخت زمان تعیین شده مقدار باج دو برابر شده و معادل 6 بیت کوین افزایش می یابد.

باج افزار AL-Namrood
این باج افزار با باج افزار Apocalypse ادغام شده و کارگزارانی مورد هدف قرار می گیرند که سرویس دسترسی به دسکتاپ از راه برای آنها فعال باشد. دارای پسوند .unavailable بوده و فایلی با نام *.Read_me.Txt به ازای هر فایل رمز شده ایجاد می‌شود.

 

برای دریافت جدید ترین اخبار فناوری اطلاعات به کانال تلگرام گروه پال نت بپیوندید.

Channel: @palnetgroup

 



تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper