بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

بسیاری از کمپانی های کامپیوتر و با مدیریت شرکت هایی همچون مایکروسافت و ESET  با همکاری یکدیگر در صدد آن هستند که با تشکیل یک کارزار، پروژه ای را برای از بین بردن و غیر فعال کردن عظیم ترین شبکه BOT دنیا یعنی همان تریک بات (TrickBot) راه اندازی کنند. از دیگر شرکت ‌ها و سازمان ‌هایی که در این کارزار حاضرند می ‌توان به Symantec نیز اشاره داشت که با همکاری دیگر شرکت های فوق الذکر می خواهند از طریق هدف گرفتن زیر ساخت های سرور های این بدافزار به آن حمله کنند.

بسیاری از کمپانی های کامپیوتر و با مدیریت شرکت هایی همچون مایکروسافت و ESET  با همکاری یکدیگر در صدد آن هستند که با تشکیل یک کارزار، پروژه ای را برای از بین بردن و غیر فعال کردن عظیم ترین شبکه BOT دنیا یعنی همان تریک بات (TrickBot) راه اندازی کنند. از دیگر شرکت ‌ها و سازمان ‌هایی که در این کارزار حاضرند می ‌توان به Symantec نیز اشاره داشت که با همکاری دیگر شرکت های فوق الذکر می خواهند از طریق هدف گرفتن زیر ساخت های سرور های این بدافزار به آن حمله کنند.

Microsoft می‌گوید در همکاری خود با شرکت‌ هایی که نام برده شد توانسته با بدست آوردن اطلاعاتی از چندین هزار نمونه بد افزار تریک بات و مورد بررسی قرار دادن و تجزیه و تحلیل آنها و شناسایی ساختار درونی این بد افزار ها به غیر فعال کردن این BOT بزرگ بسیار بسیار نزدیک شود.

اقدامات لازم مایکروسافت  

مایکروسافت توانسته مجوز لازم برای غیر فعال سازی و از بین بردن این بات را از دادگاه دریافت کند و متدی را در پیش گرفته که با بستن آی پی ها، گرفتن مجوز های دسترسی به اطلاعات و داده ها از روی سرورها، سرویس ندادن به اپراتور های TrickBot و بات نت و بستن و مسدود کردن هر فعالیت کوچک و بزرگ از سوی اپراتورهای تریک بات  می شود گفت که در آینده ای نزدیک این BOT تقریبا به آخر خط خواهد رسید و شاید تا الان نیز رسیده است.

بسیاری از کمپانی های کامپیوتر و با مدیریت شرکت هایی همچون مایکروسافت و ESET  با همکاری یکدیگر در صدد آن هستند که با تشکیل یک کارزار، پروژه ای را برای از بین بردن و غیر فعال کردن عظیم ترین شبکه BOT دنیا یعنی همان تریک بات (TrickBot) راه اندازی کنند. از دیگر شرکت ‌ها و سازمان ‌هایی که در این کارزار حاضرند می ‌توان به Symantec نیز اشاره داشت که با همکاری دیگر شرکت های فوق الذکر می خواهند از طریق هدف گرفتن زیرساخت های سرور های این بدافزار به آن حمله کنند.

بر اساس گزارش های موجود از این کارزار، بات نت تریک بات بیشتر از یک میلیون کاربر را آلوده کرده که برخی از آن‌ ها شامل دیوایس های اینترنت اشیاء می باشند. تریک بات یکی از عظیم ترین BOT های موجود در دنیاست. این بد افزار بار اول در سال ۲۰۱۶ بنام  یک تروجان بانکی شروع به کار کرد که در ادامه به یک دانلودر بدافزار Multitask تبدیل شد که دیوایس ها را مورد هدف قرار می داد. این BOT دومین بات نت موجود است که شرکت مایکروسافت موفق به از کار انداختن آن می‌شود. این شرکت عظیم نرم افزاری توانست ابتدای سال ۲۰۲۰ BOT مخرب دیگری را که نام آن Necurs بود را از کار بیاندازد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper