بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

شرح خدمات طراحی و ارتقاء سرور و سرویس پست الکترونیکی اکسچنج به نسخه 2016 از ورژن 2010 و 2007  Exchange Server در قالب یک مجری پیاده سازی میل سرور مایکروسافت Microsoft Mail Service با ارائه تمام مفاد، بند و تبصره های قرارداد پشتیبانی و نگهداری این سیستم جامع ارسال و دریافت ایمیل در ادامه آورده شده است. شرکت مهندسی شبکه پال نت مجری و پیمانکار طرح های انتقال، ارتقاء و نصب و راه اندازی ایمیل سرورهای مختلف از جمله Exchange Server مایکروسافت در سرتاسر ایران می باشد.

مفاد قرارداد خدمات ارتقاء و طراحی سرور پست الکترونیکی Exchange به نسخه 2016
1. نسخه سرویس پست الکترونیکی در حال حاضر 14.03 Microsoft Exchange Server 2010 v 1 بوده و هدف از اجراي این برنامه، ارتقاء به نسخه 2016 ایمیل سرور اکسچنج مایکروسافت است.
2. سرویس پست الکترونیکی موجود با توپولوژي زیر پیاده سازي شده است: Internet و Archive و Mailbox 1 Mailbox 2 و Hub Trasport

شرح خدمات طراحی و ارتقاء سرور و سرویس پست الکترونیکی اکسچنج به نسخه 2016 از ورژن 2010 و 2007  Exchange Server در قالب یک مجری پیاده سازی میل سرور مایکروسافت Microsoft Mail Service با ارائه تمام مفاد، بند و تبصره های قرارداد پشتیبانی

3. در پیاده سازي معماري مایکروسافت اکسچنج سرور که در تصویر فوق مشاهده می نمایید، از تجهیزات و سرورهاي فیزیکی استفاده شده است.
4. ارتقاء و راه اندازي سرویس پست الکترونیکی جدید New Email Server، برروي تجهیزات و زیرساخت مجازي موجود Virtual Infrastructure، انجام خواهد شد.
5. بر مبناي طرح تفصیلی و فنی مجري، سرورهاي لازم با منابع سخت افزاري و سیستم عامل اعلام شده، آماده و در اختیار مجري قرار خواهد گرفت.
6. شبکه گسترده کارفرما در قالب یک دامین شامل دفاتر تهران و سایت پروژه ها در سطح کشور است.
7. تعداد کاربران سرویس پست الکترونیکی، بالغ بر 15000 یوزر میل سرور Exchange Server می باشد.
8. نرم افزار غالب کاربران در داخل شبکه گسترده کارفرما Mail Client میل کلاینت Microsoft Outlook اوتلوک مایکروسافت می باشد.
9. قابلیت DAG در حال حاضر برروي سرورهاي Mailbox کاربران پیکربندي و فعال شده است. 
10. سرویس پست الکترونیکی داراي یک Catch-All در شبکه تامین کننده اینترنت خود می باشد. 
11. سیستم عامل ماشین هاي مورد نظر براي پیاده سازي سرویس جدید، لایسنس معتبر Original License خواهند داشت.
12. تصمیم گیري براي تهیه و استفاده از لایسنس معتبر سرویس پست الکترونیکی، پس از بررسی و گزارش مکتوب مجري انجام خواهد گرفت.
13. شناسایی هرگونه از جزییات، ملاحظات و شرایط سرویس پیاده سازي شده در شبکه گسترده کارفرما، به عهده مجري است. مجري باید پس از تکمیل شناخت خود از وضعیت موجود، طرح پیشنهادي اولیه خود را در قالب طرح تفصیلی و فنی و با لحاظ نمودن اقدامات و پیش بینی هاي لازم براي هر کدام از ملاحظات و شرایط شناسایی شده در مرحله شناخت، ویرایش مجدد، تکمیل و ارائه نماید.
14. پیشنهاد مجري باید به طور مشخص شامل قسمتی در خصوص موضوع فرآیند پشتیبان گیري از بخش هاي مختلف سرویس پست الکترونیکی باشد. منابع سخت افزاري لازم براي این قسمت از پیشنهاد، آماده و در اختیار مجري قرار خواهد گرفت.
15. قبل از شروع برنامه مهاجرت به نسخه بالاتر، طرح تفصیلی و فنی پیشنهاد شده از طرف مجري، باید ارائه و از طرف کارفرما تایید شود.
 16. گواهینامه های SSL یا Certificate هاي لازم براي سرویس پست الکترونیکی در زمان ارتقاء و با پیشنهاد مجري، توسط کارفرما تهیه خواهد شد.
17. امن سازي سرویس پست الکترونیکی (شامل سیستم عامل و پایگاه داده هاي مربوطه نیز می شود) همراه با تکمیل و ارائه مستندات آن، بر عهده مجري است. مجري باید پس از استقرار، ارتقاء و امن سازي سرویس پست الکترونیکی، ارزیابی امنیتی لازم برروي سرویس انجام داده و گزارش آن را ارائه نماید.
18. مجري باید پس از اتمام عملیات ارتقاء و مهاجرت، مستند سازي سرویس و پیکربندي هاي انجام As-Built شده را در قالب اسناد آماده و تحویل نماید.
19. پیشنهاد مجري باید شامل معرفی تیم و مدیر پروژه مربوطه باشد. زمان بندي انجام کار، شامل ارائه شود. مجري پیش بینی خود از نفر ساعت WBS مراحل و فازهاي پیشنهادي در قالب اختصاصی به هر فاز و مرحله را عنوان نماید. همچنین لازم است مجري نحوه، تعداد و چگونگی حضور تیم ارتقاء دهنده را در محل کارفرما تعیین و اعلام نماید. در صورت نیاز (Remote-Access VPN) دسترسی از راه براي تیم ارتقاء دهنده فراهم خواهد شد.
20. معماري پیشنهادي و مورد انتظار براي ارتقاء سرویس پست الکترونیکی به شرح زیر است: External User و (ActiveSync) و Internal User و (ActiveSync) و Internet و Firewall Edge Server و Mailbox Server 1 Mailbox Server 2 و Archive Server و DMZ Zone

معماري پیشنهادي و مورد انتظار براي ارتقاء سرویس پست الکترونیکی به شرح زیر است: External User و (ActiveSync) و Internal User و (ActiveSync) و Internet و Firewall Edge Server و Mailbox Server 1 Mailbox Server 2 و Archive Server و DMZ Zone

21. مجري می تواند پیشنهاد خود را براي ارتقاء، بهبود و یا تغییر معماري پیشنهادي با ذکر دلایل فنی اعلام نماید.
22. در زمان حضور تیم ارتقاء دهنده در محل کارفرما، در صورت در دسترس بودن رستوران، مجري می تواند از غذاي نیم روز استفاده نماید.
23. در زمان ارتقاء سرویس ، حضور تیم مجري در طول شب و یا روزهاي تعطیل در محل کارفرما، امکان پذیر است.
24. مجري باید قبل از هرگونه اقدام در زمان ارتقاء سرویس، با نماینده کارفرما هماهنگی هاي لازم را انجام دهد.
25. مجري و همچنین تیم ارتقاء دهنده، هر کدام ملزم به امضا و رعایت سند محرمانگی ارائه (NDA) شده از طرف کارفرما می باشند.
26. مجري متعهد می گردد که در زمان جابجایی و ارتقاء سرویس پست الکترونیکی، هیچ گونه Mailbox اطلاعات و ایمیلی از کاربران، از دست نخواهد رفت.
27. مجري باید اتصال کاربران کارفرما چه از داخل شبکه گسترده و چه از طریق بستر اینترنت و همچنین با هرگونه دستگاه و تجهیزي به سرویس پست الکترونیکی را تضمین نماید.
28. مجري متعهد می گردد که با برنامه ریزي مناسب، میزان Downtime سرویس پست الکترونیکی و Mailbox براي دسترسی کاربر به زیر صفر و در زمان مهاجرت، زیر ده دقیقه و در حدود همین میزان دقیقه باشد.
29 . پیشنهاد مجري باید شامل پیکربندي و تنظیم مجدد و مناسب ماژول آنتی اسپم سرویس Exchange پست الکترونیکی باشد.
30. علاوه بر ماژول آنتی اسپم Exchange، دو سرویس Email Security براي امن سازي پست الکترونیکی سازمان پیش بینی و راه اندازي شده است. علاوه بر ماژول آنتی اسپم الکترونیکی سازمان، پیش بینی و راه اندازي شده است. لایسنس هاي مربوطه توسط کارفرما تهیه خواهد شد. مجري باید در برنامه ارتقاء و مهاجرت خود، پیکربندي، راه اندازي و تنظیم مجدد و مناسب سناریوهاي Email Security را لحاظ نماید.
31. پس از اتمام برنامه ارتقاء و مهاجرت، دو هفته براي دوره تضمین صحت عملکرد سرویس در نظر گرفته خواهد شد. آخرین مرحله از پرداخت مجري ( 25 % مبلغ کل)، پس از طی مدت زمان دوره تضمین انجام می شود.
32. مجري باید با توجه به توپولوژي و مختصات شبکه کارفرما، امکان استفاده از اینترنت اختصاصی براي سرویس پست الکترونیکی را بررسی و محاسبات لازم براي میزان پهناي باند مورد نیاز و دیگر شرایط لازم براي انجام کار را اعلا م نماید.
33. مجري باید در پیشنهاد خود، به میزان و مجموع 20 ساعت آموزش حین انجام پیاده سازي (OJT) Microsoft لحاظ نماید. همچنین پس از اتمام کار نیز، به مجموع و میزان 15 ساعت آموزش بر مبناي سرفصل هاي ارائه شده از طرف مایکروسافت Exchange Server و در محل کارفرما پیش بینی نماید.
34. مجري باید قبل از شروع ارتقاء و مهاجرت، برنامه و طرح ارتقاء خود را در جلسه اي با حضور کارشناسان کارفرما، ارائه و تشریح نماید.
 35. مجري علاوه بر انجام طرح ارتقاء و مهاجرت سرویس پست الکترونیکی، باید دو سرویس Remote Access SSL-VPN و (Linux-Based و Cisco Router-Based) را نیز در شبکه کارفرما راه اندازي نماید.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper