بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo! Messenger به پایان عمر خود رسیده و پس از 26 تیرماه، شکلک پیام رسان یاهو به طور همیشگی غمناک خواهد ماند و خداحافظی تلخی با کاربران خود خواهد کرد.

یاهو مسنجر؛ خداحافظ ای همنشین همیشه!

برای بسیاری شاید این خبر یک خبر ساده بود مانند بسیاری از اخبار دیگر ولی خداحافظی یاهو مسنجر من را به گذشته پرتاب کرد. به گذشته‌ ای که شیرین ترین صدایی که به گوشم می آمد صدای گوش خراش اینترنت دیال آپ بود. صدایی که به تمام اهل خانه اطلاع می داد که فردی پشت اینترنت نشسته است و دارد در محیط وب گشت و گذار می کند.

احتمالاً خیلی از ما صبر کردن را از اینترنت دیال‌آپ آموخته بودیم. فرا گرفتیم جهت خواندن و دیدن باید صبر کرد. به منظور خواندن یک مقاله ساده باید اندازه دیدن یک فیلم شکیبایی به خرج می دادیم.

آن ایام گردش ما در اینترنت در وبلاگ نویسی و مسنجر گردی سپری می شد. حالا قصد ندارم از وبلاگ نویسی صحبت کنم که خود مطلبی جدا می‌ طلبد اما Messenger گردی برای ما دنیایی بود.

نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo! Messenger به پایان عمر خود رسیده و پس از 26 تیرماه، شکلک پیام رسان یاهو به طور همیشگی غمناک خواهد ماند و خداحافظی تلخی با کاربران خود خواهد کرد.

روزهای خوبی که با Yahoo! Messenger گذشت

Yahoo! Messenger تمام دیوارها و محدودیت ‌ها را برای ما برداشته بود. در آن زمان دخترها و پسرها نمی ‌توانستند آزادانه با هم در خیابان قدم بزنند، کافه بروند و یا حتی در دانشگاه به هم جزوه بدهند. در شهر مسنجر اما از این دیوارها خبری نبود.

ترس بزرگ اما برخلاف شهر واقعیت ‌ها قطع شدن «dc» و ناتمام ماندن چت‌ ها بود.

همه دلخوشی ما این بود که شب به خانه بیاییم، تلفن اشغال نباشد و دل به دل مسنجر بدهیم. چقدر دوست داشتم همه چراغ زرد باشد و کلی پنجره باز.

هنوز خبری از تلگرام، کانال و گروه نبود اما در مسنجر چت روم‌ هایی بود که هنوز لذت حرف زدن تو اون زیر دندون خیلی از ما دهه شصتی‌ها و حتی پنجاهی‌ ها مانده است.

زمانی که برای Gmail دار شدن حتما باید یکی معرفیت می‌ کرد، یاهو با آغوش باز از ما پذیرایی می‌ کرد.

خیلی از آشنایی‌ ها و حتی ازدواج ‌ها حاصل این مسنجر دوست داشتنی بود. من هنوز بهترین دوستانم کسایی هستند که ساعت‌ها با آن ‌ها در مسنجر حرف می‌زدیم، درد دل می‌ کردیم و می ‌خندیدیم.

نمی‌ دانید چه لذتی داشت وقتی به اینترنت وصل می ‌شدی و می‌ دیدی برات پیام آف ‌لاین آمده. اصلا یه حس عجیبی بود.

شکلک‌ های مسنجر، پدر ایموجی ‌های امروز تلگرام بودند. بهترین کلام وقتی کلامی برای گفتن نداشتی. وقتی هم دوست داشتی با یکی مخالفت کنی یک «buzz» می‌ زدی و کل صفحه شروع می‌ کرد به لرزیدن.

پایان کار مسنجر دوست داشتنی یاهو

خیلی از ما بعد از آمدن اینترنت پر سرعت، تلگرام، ایتستاگرام و یا حتی چت جی‌ میل، یاهو رو فرستادیم خانه سالمندان و دیگر بهش سر نزدیم.

حالا خبر آمده که دیگه مسنجر رسما رفتنی است. دلمان برایش گرفت. همه خاطرات جلومان رژه رفت. خیلی از ما حتی یه سر رفتیم بهش زدیم اما به نظر می‌رسد دیگر فایده ای ندارد. یکی از مهمترن خاطرات دوران جوانی ما در حال خاموش شدن است

خداحافظ مسنجر دوست داشتنی. خداحافظ خاطرات مشترک. خداحافظ شکلک خنده روی زرد نسل ما.

نویسنده:
مهندس مصطفی داننده

منبع:
http://www.asriran.com/fa/news/613985

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper