بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

شرکت مایکروسافت Microsoft تقویم سال 2018 را برای به روز رسانی ویندوز 10 و اضافه کردن قابلیت (Windows as a Service (WaaS به این سیستم عامل اعلام نمود که در ادامه این مطلب بررسی می گردد.

اضافه شدن قابلیت WaaS به سیستم عامل ویندوز 10

مایکروسافت برای اضافه کردن قابلیت (Windows-as-a-Service (WaaS در سیستم عامل ویندوز 10 یک تقویم سال 2018 و پیش بینی شده برای این نسخه و دوره های تاریخ انقضای پشتیبانی برای Windows 10 را طراحی نموده است. اگرچه مصرف کنندگان عملاً هر برنامه ای را که نادیده می گیرند، مایکروسافت تصمیم می گیرد که سیستم های خود را ارتقا دهد، مشتریان کسب و کار و پرسنل فناوری اطلاعات، باید با توجه به تقویم 2018 مایکروسافت، رویدادهای مهم آینده را علامتگذاری و معرفی کنند.

شرکت مایکروسافت Microsoft تقویم سال 2018 را برای به روز رسانی ویندوز 10 و اضافه کردن قابلیت (Windows as a Service (WaaS به این سیستم عامل اعلام نمود که در ادامه این مطلب بررسی می گردد.

نگاهی بر تقویم 2018 برای بروز رسانی Windows 10

13 مارس 2018، ارائه نیمه سالانه از به روز رسانی Windows 10

نخستین انتشار نیمه سالانه برای اولین بار در این تاریخ و یا به زودی پس از آن شروع می شود. انتشار آپدیت ویندوز 10 در 17 سپتامبر 2017، یعنی «به روز رسانی سازندگان پاییز»، بیش از یک ماه بعد از برنامه پیش بینی مایکروسافت بود.

10 آوریل 2018، بازنشستگی نسخه نرم افزار 1607 در ویندوز 10

پس از آنکه مایکروسافت یک نسخه شش ماهه برای نسخه 1511 از ویندوز 10 Enterprise و ویندوز 10 Education ارائه داد، نوامبر 2015 بازنشستگی ارتقاء آن را به تاریخ 10 آوریل 2018 انتقال داد. کاربران SKU های کمتر (واحدهای فروش سهام)، از جمله Windows 10 Home و Windows 10 Pro، پشتیبانی بیشتری دریافت نکرده اند و رایانه های شخصی خود را از تاریخ 10 اکتبر متوقف کردند. همچنین در این تاریخ مایکروسافت در Windows 10 Home و Windows 10 Pro نسخه نرم افزار 1607 را بازنشسته می کند.

16 ژوئیه 2018، ارائه نسخه نرم افزار 1803 در Windows 10

با توجه به تقویم مایکروسافت تا تاریخ 16 ژوئیه 2018، مایکروسافت نسخه نرم افزار 1803 را برای استفاده گسترده در سراسر این شرکت اعلام خواهد کرد. به روز رسانی Windows 10 Pro و Windows 10 Enterprise در ماه مارس باعث خواهد شد که رایانه های شخصی از این به روز رسانی برای کسب و کار (WUfB) و دانلود و نصب به روز رسانی های آینده استفاده کنند.

11 سپتامبر 2018، انتشار ویندوز 10 نسخه 1809

دومین و آخرین نیمه سالانه که نسخه 1809 ویندوز 10 می باشد، در تاریخ 11 سپتامبر 2018 یا اندکی پس از آن تاریخ رونمایی می شود.

9 اکتبر 2018، بازنشستگی نسخه 1703 سیستم عامل ویندوز 10

مایکروسافت، نسخه 1703 از به روز رسانی Windows 10 را برای مشتریانی که از سیستم عامل ویندوز 10 دارند، بازنشسته می کند.

بهترین کانال اطلاع رسانی بروز رسانی سیستم عامل ها را با پیوستن به بزرگترین سوپر گروه تخصصی مدیران شبکه و مهندسان آی تی و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام تجربه کنید. این سوپرگروه، انجمن بزرگ متخصصین IT کشور می باشد و شما را با راهکارهای جدید فناوری اطلاعات و تکنولوژی های روز دنیای آی تی آشنا می کند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper