بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

پیاده سازی و پشتیبانی شبکه های کامپوتری در سازمان ها باعث گردیده تا سرویس های متنوعی در راستای اهداف شرکت ها پیاده سازی شود که موجب افزایش سرعت در فعالیت سازمان می گردد. مدیران و کارشناسان ارشد شبکه با نصب و راه اندازی سرویس های شبکه و تکنولوژی های فناوری اطلاعات کار را بر خود آسان نموده و بیشتر زمان خود را برای راه اندازی سرویس های جدید تحت شبکه های IT و برقرار راهکار های امنیت اطلاعات در شبکه صرف می نمایند.

سرویس ایمیل سرور داخلی و درون سازمانی یکی از مهمترین و ارکان اصلی سرویس های تحت شبکه در هر سازمانی محسوب می شود. با استفاده از سرویس ایمیل سرور کاربران سازمانی می توانند در امن ترین و سریع ترین راه ممکن به ارسال و دریافت نامه نگاری درون سازمانی و یا برون سازمانی بپردازند.

دموی آنلاین کنسول  ECP و OWA ایمیل سرور اکسچنج سرور 2016 

----2016--.png - 53.74 kB


معرفی ایمیل سرور اکسچنج مایکروسافت Microsoft Exchange Email

با نصب و راه اندازی و پشتیبانی ایمیل سرور اکسچنج می توان تمامی نیاز های اصلی ایمیل یک سازمان را به صورت تمام و کمال بر طرف نمود. مدیران شبکه می توانند با تکیه بر قابلیت DAG در Exchange همیشه در دسترس بودن سامانه ایمیل را تضمین نمایند. با تکیه بر توانایی Microsoft Exchange Edge Transport امنیت مکاتبات در ارسال و دریافت ایمیل حفظ می گردد. توانایی Data Loss Prevention این تضمین را می دهد که مدیران و کارشناسان شبکه با تنظیم آن در اکسچنج سرور پیام هایی که حاوی اطلاعات حساس هستند را نتوان به بیرون سازمان ارسال نمود. استناد به این قابلیت های عنوان شده دنیای فناوری اطلاعات را وادار نموده تا ایمیل سرور اکسچنج مایکروسافت را به عنوان قطب اول سرویس نرم افزاری ایمیل سرور خصوصی درون سازمانی معرفی نمایند

تعریف مشکل اتصال کاربران خارج از سازمان به اکسچنج سرور 2016 مایکروسافت

پس از نصب و راه اندازی Exchange Server 2016 یا مهاجرت از دیگر ایمیل سرو ها به اخرین نسخه اکسچنج سرور 2016 یکی از عمده ترین مشکلاتی که کاربران و مدیران شبکه سازمان ها با ان رو به رو هستند  این است که کاربران در خارج از سازمان نمی توانند ایمیل شخصی خود را که در اکسچنج سرور برای شان تعریف گردیده با موبایل، تبلت و یا لب تاب خود استفاده نمایند و به ارسال و دریافت ایمیل بپردازند.


علت مشکل عدم اتصال Outlook خارج از سازمان به اکسچنج سرور درون سازمانی چیست؟

به صورت کلی برای ایجاد ارتباط بین اوت لوک سیستم کاربران بر روی موبایل، تبلت و یا سیستم خانگی با سرور ایمیل اکسچنچ که در داخل سازمان میباشد یک پروتکل مشترک وجود دارد تحت عنوان MAPI Over HTTP که مایکروسافت این پروتکل را برای نسخه 2016 اکسچنج معرفی نموده است.

زمانی که کاربران از نسخه 2013 و قدیمی ترنرم افزار OutLook  استفاده می کنند پروتکل MAPI برایشان قابل تعریف نمی باشد چراکه این پروتکل صرفا برای نسخه 2016 قابل استناد می باشد. بنابراین علت اصلی مشکل عدم اتصال اوت لوک با زیرساخت سرور ایمیل اکسچنج 2016 برای ان دسته از کاربرانی است که از نسخه نرم افزاری کلاینتی Outlook قبل از 2016 استفاده می کنند.


راه کار حل مشکل اتصال نرم افزار Outlook کاربران خارج از سازمان به اکسچنج درون سازمان

متخصصین مایکروسافت گروه مهندسی شبکه پال نت برای حل مشکلات پیش امده در اکسچنج سرور نسخه 2016 دو راهکار اساسی را معرفی نموده است:

راهکار اول: کاربران نرم افزار Outlook خود را بر روی موبایل، تبلت و یا سیستم شخصی، به نسخه 2016 ارتقا دهند. البته این راهکار راحت ترین روش برای مدیران و کارشناسان ارشد شبکه میباشد ولی کاربران نمی توانند این چالش را به راحتی بپذیرند.

راهکار دوم: در این متد دیگر نیازی به دخالت کاربران نمی باشد و مدیران شبکه و کارشناسان پشتیبان دهنده ایمیل سرور اکسچنج با کمترین حساسیت و سختی می توانند مشکل ارتباط Outlook کاربران با Exchange 2016 را برطرف نمایند.

با فعال سازی و تنظیم قابلیت Exchange Outlook Anywhere میتوان مشکل اتصال کاربرات خارج از سازمان به سرویس اکسچنج 2016 داخل سازمان برا برای همیشه برطرف نمود.

مایکروسافت یک قابلیت جدید و بسیار کاربردی را در نسخه 2016 ایمیل سرور اکسچنج خود تعریف نموده است تحت عنوان Exchange Outlook Anywhere که این قابلیت به صورت پیش فرض برای کاربران درون سازمانی فعال می باشد اما مدیران شبکه باید انرا برای اتصال کاربران خارج از سازمان هم فعال نمایند.


خدمات گروه مهندسی شبکه پال نت در حوزه ایمیل سرور اکسچنج سرور 2016

دپارتمان مایکروسافت گروه مهندسی شبکه پال نت، با بیش از 10 سال سابقه اجرایی فعال در زیرساخت انفورماتیک سازمانی کشور و دانش نوین و روز فناوری اطلاعات، با بکار گیری متخصصین مجرب در حوزه سرویس های مبتنی بر شکه های مایکروسافت از جمله ایمیل سرور اکسچنج سرور 2016، راهکار های متنوعی را جهت خدمت رسانی به سازمان هایی که کیفیت برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است ارائه میدهد و مسئولیت برون سپارزی خدمات پشتیبانی و مشاوره واحد انفورماتیک سازمان ها را برعهده می گیرد.

مشاوره، نصب، پشتیبانی، عیب یابی، آموزش، برون سپاری خدمات ایمیل سرور اکسچنج سرور 2016، تخصص دپارتمان مایکروسافت گروه مهندسی شبکه پال نت بوده و با ارائه دیگر راه کار های تضمینی از جمله جلوگیری و مقابله از باج افزارها در اکسچنج، راهکار تضمینی پشتیبان گیری و بازگردانی ایمیل سرور Exchange، راه کار تضمینی انتی اسپم در زمان ارسال و دریافت ایمیل و پیاده سازی تمام قابلیت های اکسچنج سرور 2016 از کلاسترینگ، امنیت Edge، DAG، HA و ... در راستای یک پکیج در اختیار شما قرار می دهد.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper