بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

لیست همه خدمات وب هاستینگ Web Hosting و ثبت دامنه Domain دپارتمان تخصصی پال نت هاست وابسته به گروه پال نت به شرحی است که در ادامه مشاهده خواهید نمود. ما تمامی نیازهای مشتریان عزیز خود از نخستین گام که ثبت دامین و تهیه هاست لینوکس یا ویندوز می باشد تا تهیه یک سرور اختصاصی Dedicated Server یا مجازی VPS و همچنین در اختیاز نهادن فضای رک در دیتاسنتر اختصاصی و اجاره ای پال نت هاست و یا در مراکز داده های معتبر دنیا که از آن به عنوان سرویس کولوکیشن Collocation نام برده می شود را پوشش می دهیم. کارشناسان ما همیشه آماده ارائه خدمات مشاوره حرفه ای در زمینه راه اندازی یک شرکت هاستینگ و یا هر راهکار تخصصی دیگری در حوزه IT و فناوری اطلاعات می باشند و شما را از لحظه شروع تا نقطه پایان با صبوری همراهی خواهند کرد.

خدمات ثبت دامین Domain یا دامنه
دامنه در حقيقت نام وب سايت شما مي باشد كه از دو قسمت نام و پسوند تشكيل شده است. پسوندهاي بين الملي رايج عبارتند از .com و net و org كه داراي مصارف عمومي مي باشند و هر يك به ترتيب معرف سايتهاي تجاري (Commercial) ، شبكه (Network) و سازماني يا غير انتفاعي (Organization) مي باشند. هر کشوری هم پسوند منحصربفرد خود را دارد که برای کشور عزیزمان ایران پسوند ir درنظر گرفته شده است و رجیستر کننده اصلی این پسوند سایت مرجع nic.ir است که نمایندگانی در سطح کشور دارد و به فرض شما می توانید دامین ir خود را از طریق پال نت هاست حتی با هزینه ای ارزان تر ثبت نمایید. در ثبت اين دامنه ها هيچ محدوديتي وجود ندارد ولي نام ها با اولويت درخواست ثبت مي شوند و براي مدت يك تا ده سال (قابل تمديد) با توجه به حق الثبت پرداختي معتبر مي باشند.

دامنه در حقيقت نام وب سايت شما مي باشد كه از دو قسمت نام و پسوند تشكيل شده است. پسوندهاي بين الملي رايج عبارتند از .com و net و org كه داراي مصارف عمومي مي باشند و هر يك به ترتيب معرف سايتهاي تجاري (Commercial) ، شبكه (Network) و سازماني يا غير انتفاعي (Organization) مي باشند.

سرویس میزبانی تخصصی وب سایت با هاست حرفه ای لینوکس و ویندوز
سرویس میزبانی تخصصی وب سایت ها را با هاست حرفه ای لینوکس و ویندوز بر روی سرورهای قدرتمند در دیتاسنتر اختصاصی گروه پال نت در داخل ایران و هاستینگ های معتبر خارج از کشور را ارائه می دهد.  این سرویسهای پرسرعت و حرفه ای همگی دارای سیستم بک آپ گیری خودکار (روزانه/هفتگی/ماهیانه) می باشند. امکان اختصاص IP ثابت و همچنین راه اندازی وب سایت شخصی و سازمانی تان بر روی سرور اختصاصی یا VPS خودتان در دستاسنتر شرکت شما و یا در مرکز داده پال نت هاست واقع در تهران و هاستینگ های معتبر خارج از کشور نیز وجود دارد.

پال نت هاست، میزبانی رایگان با سرور حرفه ای لینوکس و ویندوز با کنترل پنل پلسک در داخل و خارج از کشور را جهت تست سرعت و سایر نیازمندیهای پیش از خرید، که معمولا دغدغه بیشتر برنامه نویسان می باشد را به صورت آزمایشی یک ماهه و تحویل آنی و خودکار در اختیار علاقه مندان قرار دهد. مقدار فضای هاست این سرویس مجانی 500M با پهنای باند 10G ماهیانه و با تحویل آنی و خودکار می باشد.
سرویس میزبانی تخصصی وب سایت ها را با هاست حرفه ای لینوکس و ویندوز بر روی سرورهای قدرتمند در دیتاسنتر اختصاصی گروه پال نت در داخل ایران و هاستینگ های معتبر خارج از کشور را ارائه می دهد.
 
 
ارائه سرور مجازی VPS و سرور اختصاصی Dedicated Server
حرفه ای ترین میزبان در ارائه خدمات هاست سرویس و برنامه های سازمانی و شرکت تان از جمله میل سرور و CRM و انواع سیستم های ارتباط با مشتریان و حتی نرم افزاری های پابلیک و جنرال خود را با تهیه یک عدد VPS سرور مجازی Virtual Private Server و یا سرور اختصاصی Dedicated Server از پال نت هاست، شرکت تخصصی ارائه دهنده خدمات هاستینگ و میزبانی در داخل ایران و اجاره Hosting معتبر خارج از کشور مستقر نمایید.

سرور مجازی vps
سرور مجازی vps عملکردی شبیه یک سرور اختصاصی Dedicated Server ارائه می دهد ولی سرورهای مجازی بصورت جداگانه و با هم بر روی یک سرور فیزیکی مستقل قرار می گیرند. به عبارت بهتر، با استفاده از تکنولوژی های خاص مثل Vmware و Citrix و Microsoft و با بهره گیری از سخت افزارهای بسیار قوی و پیشرفته، یک سرور فیزیکی به چندین VPS با امکانات یکسان یا متفاوت تقسیم می شود.
سرور مجازی vps عملکردی شبیه یک سرور اختصاصی Dedicated Server ارائه می دهد ولی سرورهای مجازی بصورت جداگانه و با هم بر روی یک سرور فیزیکی مستقل قرار می گیرند. به عبارت بهتر، با استفاده از تکنولوژی های خاص مثل Vmware و Citrix و Microsoft و با بهره گیری از سخت افزارهای بسیار قوی و پیشرفته

سرور اختصاصی یا Dedicated Server

سرور اختصاصی (Dedicated Server) به سروری گفته می شود که در یک دیتاسنتر داخل ایران و چه در خارج از کشور ۲۴ ساعته روشن است و به اینترنت متصل می باشد و سخت افزار آن مخصوص سرور و بسیار قوی تر از سیستم های خانگی و یا سرورهای مجازی VPS می باشد. از ویژگی های سرور اختصاصی می توان مواردی مانند داشتن منابع کاملا اختصاصی و مستقل، قدرت بالای پردازش اطلاعات، پورت شبکه و پهنای باند مستقل و قوی، نصب برنامه های دلخواه بر روی سرور و اعمال پیکربندی و کانفیگ دلخواه بر روی سرور را نام برد.
 
اجاره رک و فضا و میزبانی سرور (Co-location)
سازمان های دولتی و شرکتهای خصوصی برای میزبانی سرور اختصاصی و دسترسی به منابع اطلاعاتی خود در داخل کشور می توانند از خدمات کولوکیشن Collocation سخت افزار و تجهیزات سرور اختصاصی خود را در داخل ایران و در دیتاسنتر پال نت، با کیفیت و امنیت بالا و مطابق با جدیدترین استانداردهای جهانی نگهداری کنند. در دیتاسنتر پال نت تمام تجهیزات مشتری در محیطی مناسب و فضای اختصاصی به گونه ای نگهداری و حفاظت می شود که افراد غیر مجاز امکان دسترسی به این تجهیزات را نداشته باشند.

سازمان های دولتی و شرکتهای خصوصی برای میزبانی سرور اختصاصی و دسترسی به منابع اطلاعاتی خود در داخل کشور می توانند از خدمات کولوکیشن Collocation سخت افزار و تجهیزات سرور اختصاصی خود را در داخل ایران و در دیتاسنتر پال نت، با کیفیت و امنیت بالا و مطابق با جدیدترین استانداردهای جهانی نگهداری کنند. در دیتاسنتر

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper