بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

اساسا اصلی ترین وظیفه مدیران و کارشناسان و شرکت های پشتیبان کننده و نگهدارنده شبکه سازمان، پیاده‌سازی و نصب و راه اندازی  بستر‌های مناسب و سرویس های نرم افزاری تحت شبکه مدیریت و مانیتورینگ و گزارش گیری رفتار های جزء به جزء در زیرساخت IT سازمان ها می باشد که شامل: شبکه، دیتاسنتر، سرورها، سرویس‌ها و کاربران و لایه های شبکه و ... می باشد تا بتوان به درستی و در صحت عملکرد از دارایی های اصلی که شبکه و موارد وابسته به واحد انفورماتیک از لحاظ رفتاری و سخت افزاری می باشد نگهداری کرد.

امروزه به دلیل افزایش سرویس‌های شبکه و پیچیده‌تر شدن زیرساخت IT و گسترده شدن نیاز های وابسته به انفورماتیک در سازمان‌، بدون وجود نرم افزار های گزارش گیری و مانیتورینگ اجزای شبکه، مدیریت و نگهداری و پشتیبانی شبکه سازمان‌ با خطرهای بالایی مواجه می شود.

مشاوره رایگان انواع راهکارهای خدمات شبکه و نگهداری و پشتیبانی با گروه مهندسی شبکه پال نت

مشاوره رایگان انواع راهکارهای خدمات شبکه و نگهداری و پشتیبانی با گروه مهندسی شبکه پال نت

از دیدگاه فنی و تخصصی در صورت عدم پیاده سازی زیرساخت مدیریت و مانیتورینگ و نبود یک شرکت پشتیبان دهنده مسلط به خدمات و راه کار های نگهداری و گزارش گیری جامع، مدیران شبکه و مسئولین شبکه به طور کامل دانش و آگاهی خود را از وقوع اختلالات و هرگوهه مشکلات احتمالی پیش امده از دست خواهند داد و نمیتوانند موارد پیش گیری و بر طرف کردن مشکلات شبکه را فراهم سازند.

از نگاه مدیران و شرکت های ارائه دهنده خدمات تخصصی شبکه، در سازمان‌های بزرگ به دلایل بسیاری جهت انجام امور اداری به کاربران دسترسی‌های زیادی به منابع داده ای شبکه محول می شود، که با دادن این سطوح دسترسی‌ و permission به کاربرانی که از آگاهی بالایی درباره مسائل فناوری اطلاعات و نوع رفتار تحت شبکه شخصی خود ندارند، سازمان خود را به چالش می کشند. مثلا از عمده مشکلاتی که اخیرا سازمان ها را به شدت دچار چالش و خسارت های جبران ناپذیر نمود، مشکل باج افزارها و باج گیر ها است. ویروس باج افزارها و ransomware جهت رمزنگاری تمامی منابع داده ای شبکه نیاز به دسترسی‌های بالا بر روی یک سیستم متصل به شبکه و یا یک بستر به اشتراک گذاشته شده از منابع داده ای و دیتا شبکه  دارند و بسیاری از سازمان ها ندانسته در حال حاضر کاربران دسترسی های بالایی دارند پس  باج افزار و malware از نظر دسترسی اختیار ورود و نفوذ به سیستم کاربر و درگیر کردن منابع سیستمی و شبکه و آلوده کردن تمام شبکه را دارد.

از این رو در زیرساخت‌های انفورماتیک  بسیاری از سازمان ها که دارای شبکه های سیستمی و کامپیوتری هستند سیستم نرم افزاری گزارش گیری و مانیتورینگ وجود ندارد و باج افزار از این دسترسی‌ها سوءاستفاده کرده و شبکه داخلی سازمان را آلوده می‌کند و مدیران و کارشناسان شبکه از این نوع حملات قافل می شوند و نمیتوانند راهکار های پیشگیری و مقابله با ورود باج افزار ها را پیاده سازی نمایند.

نصب و راه اندازی و آموزش سیستم سنتر مایکروسافت، مدیریت متمرکز دیتا سنتر

مجموعه مدیریت و مانیتورینگ و گزارش گیری مایکروسافت سیستم سنتر  Microsoft System Centerثابت کرده است که می تواند از عهده مدیریت و مانیتورینگ زیرساخت IT که شامل شبکه، دیتاسنتر، سرورها، سرویس‌ها و کاربران و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری استفاده شده در دیتا سنتر هر نوع شبکه های و هر سایزی برامده. نصب و راه اندازی مجموعه نرم افزار های مدیریت و مانیتورینگ و گزارش گیری سیستم سنتر بدون شک محافظت از زیرساخت IT سازمان از طریق یک مرکز عملیات حرفه ای قابل پیاده‌ سازی بوده و  ابزارهای کنترل و نگهداری و گزارش گیری بسیار تخصصی را در اختیار  قرار می دهد.

امروزه در سازمان‌ها دیگر از یک پلتفرم شبکه استفاده نمی‌کنند و انواع مختلفی از شبکه های فیزیکی و یا مجازی سازی شبکه وجود دارد که در صورت پیاده ‌سازی و راه اندازی یک بستر مدیریت و مانیتورینگ در زیرساخت شبکه سازمان باید قابلیت انعطاف‌پذیری و انطباق و همیشه در دسترس بودن بالایی نسبت به شرایط نو و سرویس‌های جدید را داشته باشد و با انواع شبکه همگام شود. شرکت مایکروسافت این غول تولید کننده نرم افزاری جامع سازمانی مجموعه مدیریت و مانیتورینگ سیستم سنتر System Center را با بیش از 8 نرم افزار زیر مجموعه برای ساختارهای جدید طراحی و در دسترس قرار داده است  تا مدیران شبکه و مصرف کنندگان شبکه سازمان بتواند زیرساخت‌های جدید نرم‌ افزاری Software-defined data center یا به اختصار SDDC را به‌سادگی، مؤثر، امن و کاملاً متمرکز مدیریت، کنترل، نگهداری، پشتیبانی و عیب یابی کنند.

برون سپاری خدمات مدیریت و نگهداری شبکه سازمان ها با راه کارهای متخصصین شبکه پال نت

گروه مهندسی شبکه پال نت با داشتن کادر مجرب  و تجربه ای 10 ساله و بیش از 300 مشتری انلاین در کشور سازمان ها را در پیاده سازی زیرساخت های مدیریت و مانیتورینگ و آموزش راه کار های مدیریت یک پارچه  نرم افزاری تحت شبکه همراهی می کند. با توجه به امکانات و ویژگی های قدرتمند نرم افزار های SolarWinds, PRTG و مجموعه مدیریت و مانیتورینگ مایکروسافت سیستم سنتر، گروه مهندسی شبکه پال نت با استفاده از این راهکار ها اقدام به پیاده سازی زیرساخت مانیتورینگ و مدیریت بهینه شبکه در سازمان می کندتا سازمان ها از ویژگی های این نرم افزار ها به خوبی استفاده کنند و اقدام به کنترل و نگهداری و خدمات پشتیبانی شبکه نمایند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper