بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

مهمترین تغییراتی که اکسچنج سرور ۲۰۱۶ نسبت به نسخه های قبلی اکسچنج مانند 2013 و 2010 کرده است ، ساختار و معماری تک بلوکی Single Block میل سرور Exchange می باشد. مایکروسافت با ادغام نقش CAS در نقش mailBox به عنوان یک سرویس کاملا قدرتمند در تهیه بستر امن ارسال و دریافت ایمیل سازمانی به ساختار تک بلوکی ایمیل سرور سازمانی خود عرضه کرد. قبلا در اکسچنج سرور به دلیل جدا بودن Role ها که شامل 5 رول مجزا بوده برخی از طراحی ها اصولی انجام نشده و مدیران شبکه را با دردسر های زیادی در زمان نصب و راه اندازی اکسچتج سرور 2016 و یا پشتیبانی و نگهداری اکسچنج سرور 2016 روبه رو می ساخت. به همین دلیل مایکروسافت ساده سازی معماری را از اکسچنج سرور ۲۰۱۳ شروع کرد و معرفی رول ها و نقش های اکسچنج رادر هم ادغام کذد که منجر به دو رول اساسی در نسخه 2016 شد. با این ساختار تک بلوکی پیاده سازی، مهاجرت و عیب یابی و انتقال دیتا بیس ایمیل سرور مایکروسافت اکسچنج سرور 2016 بسیار راحت تر شده و پیچیدگی گذشته را ندارد و هزینه نگهداری و عیب یابی اکسچنج سرور مایکروسافت در سازمان ها به مراتب کمتر از قبل شده است.

عیب یابی و برطرف کردن مشکلات اکسچنج سرور سازمان شما، تخصص گروه مهندسی شبکه پال نت

عیب یابی و برطرف کردن مشکلات اکسچنج سرور سازمان شما، تخصص گروه مهندسی شبکه پال نت

مایکروسافت اکسچنج سرور قدرتمند ترین ایکیل سرور سازمانی در دنیا با برطرف کردن سه نیاز اصلی سازمان ها و خواسته ایمیل سازمانی یعنی پایداری، امنیت و قابلیت اطمینان در زمان مدیریت ارسال دریافت ایمیل توانسته به تنها انتخاب مدیران شبکه جهت پیاده سازی در شبکه سازمان ها به عنوان قطب اصلی سرویس دهنده ایمیل تبدیل شود. پایداری و همیشه در دسترس بودن اکسچنج سرور با ویژگی و توانایی DAG، امنیت و قابلیت عدم هک و نفوذ و انتی اسپم شدن ایمیل ها در زمان ارسال و دریفات آن با پیاده سازی نقش Edge Transport و قابلیت اطمینان از عدم درز اطلاعات و صحت هویت فرستنده و گیرنده ایمیل با پیاده سازی ویژگی DLP در اکسچنج سرور 2016 فراهم شده است. علاوه بر این ویژگی های دیگری چون قابلیت یکپارچه سازی و سازگار شدن با راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت Skype for Business و دیگر محصولات مایکروسافت مانند SharePoint, CRM و ...، اکسچنج را به بهترین ایمیل سرور سازمانی تبدیل کرده است که امروزه می توان در طراحی دیتا سنتر های سازمانی از ان استفاده کرد.
یکی از عمده ترین تغییراتی که در اکسچنج سرور ۲۰۱۶ به وجود آمده است این است که از راه اندازی اکسچنج آنلاین بهره مند شده است. این یعنی اینکه ابتدا می توان از تمامی تغییرات بر روی اکسچنج آنلاین استفاده کرد و پس از آن مایکروسافت با توجه به محبوبیت این سرویس همیشه انلاین در بستر کلود و رفع مشکلات مهم نسخه اکسچنج سازمانی Exchange On-Premise را در اختیار متخصصین شبکه و سازمان های مصرف کننده قرار داد. مایکروسافت دلیل اصلی این فرایند تکامل اکسچنج سرور را نزدیک کردن اموزش ساختار اکسچنج سرور سازمانی به ساختار ارائه سرویس در مایکروسافت آفیس ۳۶۵ اعلام کرده است.

پیاده سازی سرویس مانیتور و گزارش گیری اکسچنج سرور 2016

مایکروسافت اکسچنج سرور 2016 را از آن جهت ایمیل سرور سازمانی برتر و کامل در دنیا نام گذاری کرده اند که توانسته ویژگی ها و سرویس های قابل ارائه خود را خود را بر اساس نیاز های سازمان طراحی کند و متناسب با نیاز در ارسال و دریافت ایمیل خود را قابل تنظیم در اختیارمدیران شبکه قرار دهد.
معرفی ویژگی Journaling در ایمیل سرور مایکروسافت اکسچنج ۲۰۱۶ یکی از برجسته ترین قابلیت های ایمیل سرور اکسچنج در سازمان ها می باشد که غالبا نیاز تمامی شرکت ها و سازمان های می باشد. با استفاده از توانایی Journaling در اکسچنج سرور شما می توانید پیام های دریافتی و ارسالی کاربران را در میل باکس خود داشته باشید و به مانیتور کردن و گزارش گیری ایمیل سرور اکسچنج بپردازید

نصب و راه اندازی و پیکربندی Journaling به دو صورت انجام می پذیرد:

Standard Journaling: در این پیکره بندی یک نسخه از تمامی پیام ها و ایمیل های ارسالی و دریافتی همه کاربران در شبکه به میل باکس انتخاب شده منتقل می شوند.
Premium journaling: در این پیکره بندی هم با استفاده از Rule های مختلف که در اختیار اکسچنج می باشد و می توان متناسب با سلیقه انرا تعریف نمود می توانید میل باکس کاربران خاصی را فعال کنید که در این صورت یک نسخه از تمامی پیام های ارسالی و دریافتی این کاربران در میل باکس انتخابی ذخیره و نگهداری می شوند.

به طور کلی می توان دلیل اصلی استفاده از Journaling را به عنوان یک ابزار کارامد جهت گزارش گیری از رفتار کاربران در زمان استفاده از ایمیل سرور اکسچنج سازمانی 2016 سیاست های امنیت سازمان دانست. همین طور است که پیاده سازی سرویس Journaling به همراه سرویس های دیگری چون DLP می تواند یک سازمان را از درز اطلاعات و نگهداری و کنترل داده های حساس سازمانی امن نمود.

ازجمله مهمترین خدمات شبکه قابل ارائه توسط متخصصین گروه مهندسی شبکه پال نت، پیاده سازی و راه اندازی، نگهداری و پشتیبانی، عیب یابی و برطرف کردن مشکلات ایمیل سرور سازمانی اکسچنج سرور 2016است. مایکروسافت Exchange Server یک راه کار ایمیل سرور سازمانی مطمئن می باشد که پیشنهاد تخصصی گروه مهندسی شبکه پال نت به مدیران شبکه و سازمان ها می باشد و در بسیاری از سازمان‌ها می‌توان با بررسی زیرساخت وامکان سنجی در مراحل پیاده سازی این ایمیل سرور با امکانات فوق‌العاده را راه اندازی کرد.

 بوت کمپ دو روزه آموزش تخصصی سازمانی اکسچنج سرور 2016 بر پایه راه اندازی سناریو

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper