بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

کیف پولی در درون بدن شما!
یکی از دغدغه های خریداران بیت کویین و فروشندگان ارزهای دیجیتالی در سطح اینترنت، حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت کلیدهای رمزنگاری این Digital Currency های جدید است که به زودی با اختراع  با کیف پول همراه کاشته شده در زیر پوست بدن این مهم فراهم می گردد. شرکت های فعال در بازار فروش ارزهای دیجیتال اولین خریداران این کیف پول های آنلاین اینترنتی هستند. این روزها با بالا رفتن ارزش خرید پولهایی مانند بیت کوین و ورود در معاملات و خریدهای روزانه، احتمال سرقت سکه های مجازی افزایش پیدا کرده است.

حفظ امنیت ارز دیجیتال و جلوگیری از سرقت با کیف پول همراه در بدن

بنا به گزارش سایت اصلی بیت کویین و سایر سایتهای فروش ارز دیجیتال و سکه های اینترنتی، این روزها برخی از شرکت های فعال در بازار خرید فروش ارزهای دیجیتال، روی میکروچیپ های کاشتنی در بدن کار می کنند که به عنوان کیف پول آنلاین در آینده نزدیک به مشتریان شان ارائه دهند. ایده این شرکت های داده کاو و فعال در زمینه ارائه ارزهای جدید بین المللی مثل بیت کویین، حفظ امنیت ارزهای دیجیتال و کلیدهای رمزنگاری نسبت به کیف پول آنلاین است. این شرکت ها اعتقاد دارند با رواج پول های دیجیتالی و بالا رفتن ارزش پول هایی مانند بیت کوین و ورود این پول ها در معاملات و خریدهای روزانه، احتمال سرقت سکه های مجازی افزایش پیدا می کنند.

کی از دغدغه های خریداران بیت کویین و فروشندگان ارزهای دیجیتالی در سطح اینترنت، حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت کلیدهای رمزنگاری این Digital Currency های جدید است که به زودی با اختراع  با کیف پول همراه کاشته شده در زیر پوست بدن این مهم فراهم می گردد.

کیف پول آنلاین برای ارز دیجیتال چیست؟

شرکت های فعال در حوزه Digital Currency و ارزهای دیجیتالی مثل بیت کویین، یک کپسول با نام BiChip ساخته اند که ابعادی دو در ۲۱ میلی متر دارد و ۸۸۸ بایات ظرفیت دارد. این کپسول در زیر پوست دست بدن فرد کاشته می شود. این کپسول در واقع یک تراشه بسیار ریز است که کاملا قابلیت برنامه ریزی را دارد. شرکتهای ارائه دهنده خدمات آنلاین ارز دیجیتال، کپسول های BiChip را زیر پوست بدن بسیاری از مشتریان خود نصب کرده اند و متوجه شدند که این تراشه هیچ مشکلی برای آنها به وجود نیاورده است. این میکروچیپ می تواند از طریق NFC یا RFID با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کند و کاربران به جای کیف پول آنلاین، از طریق آن در خریدهای روزانه پول پرداخت کنند.

میکروچیپ های پول دیجیتالی نیازی به باتری یا شارژ ندارند و از طریق آنتن های NFC انرژی خود را تغذیه می کنند. روی این میکروچیپ می توان صد هزار بار اطلاعاتی را نوشت و پاک کرد. بنابراین نیازی به تعویض سریع آن وجود ندارد. سازندگان ادعا می کنند که هر میکروچیپ حدودا ۱۰ سال عمر کند.
منبع Source
https://news.bitcoin.com/bio-implantable-bitcoin-growing-popular

مقاله آموزشی دیگر درباره ارزهای دیجیتالی جدید که معاملات روز دنیای فناوری بصورت آنلاین با آنها صورت می گیرد را می توانید با عنوان" آیا سرمایه‌ گذاری و خرید ارز دیجیتال BitCoin منطقی است؟ " در همین وب سایت مطالعه بفرمایید.

با عضویت در بزرگترین سوپر گروه تخصصی مدیران شبکه و مهندسان آی تی و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام ، انجمن بزرگ متخصصین IT کشور، با جدیدترین اخبار تازه های فناوری و آخرین راهکارهای روز دنیای فناوری اطلاعات آشنا می کند.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper