بهینه سازی زیرساخت شبکه و IT

عیب یابی و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری

ارائه طرح جامع بهینه سازی زیرساخت IT و سیستم های شبکه کامپیوتری

ادامه مطلب

ایمیل سرور اختصاصی

پست الکترونیک درون سازمانی

ارائه میل سرور به همراه راهکار ارتباطات یکپارچه مایکروسافت

ادامه مطلب

سامانه دورکاری

نرم افزار دورکاری و مجازی سازی برنامه

دسترسی راه دور به برنامه ها از طریق راهکار نرم افزاری دورکاری

ادامه مطلب

خدمات میزبانی سرویس

میزبانی سرویس و ارائه سرور مجازی و اختصاصی در ایران

اجاره سرور و فضای رک (کولوکیشن) در دیتاسنتر گروه و مشاوره راه اندازی هاستینگ اختصاصی

ادامه مطلب

فایروال شبکه

تامین امنیت زیرساخت شبکه

ارائه کامل ترین و امن ترین فایروال تحت شبکه دنیا با لایسنس رایگان مادام العمر

ادامه مطلب

مشاوره فناوری اطلاعات

خدمات مشاوره تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک IT، تهیه طرح ارزیابی وضعیت فعلی شبکه و سرویس ارائه راهکار شبکه و مستند از وضعیت مطلوب

راهکارهای تخصصی شبکه

راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، بهینه سازی و ارتقاء زیرساخت شبکه، نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات جامع

پشتیبانی و نگهداری شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه، نگهداری زیرساخت و سرورهای کامپیوتری، ارتقاء سرویس ها و سخت افزارهای شبکه، بررسی رفع مشکلات کندی سرعت شبکه

آموزش مهندسی شبکه

در موسسه آموزش های تخصصی گروه با فراهم کردن فضای مجهز و امکانات مناسب، خدمات آموزش مهندسی شبکه کامپیوتر مطلوبی را ارائه می‌کنیم

فایل ورد Word و پی دی اف PDF قابل دانلود فرم نمونه قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتر و نگهداری سرور و سرویس و ساپورت نرم افزار کامپیوتر و طراحی سایت و اپلیکیشن ویندوزی و موبایل اپ اندروید و IOS توسط تیم حقوقی شرکت مهندسی شبکه پال نت آماده گردیده است و برای آشنایی کارشناسان نتورک و ارائه دهندگان خدمات تخصصی سرویسهای رایانه ای بصورت رایگان در اختیار داده شده است. فرم خام قرارداد پشتیبانی شبکه و طراحی سایت و اپلیکیشن دارای بندها و تبصره های مختلفی است که بسته به شرایط و نوع قرارداد و مدت زمان اجرا و هزینه آن ممکن است تغییر کند.

این مطلب آموزشی برگرفته از سایت آموزش و استخدام کامپیوتر جابز، کاریابی تخصصی ویژه مشاغل علوم مختلف کامپیوتری است که برای مشاهده سایر مقالات تخصصی می توانید به اینجا مراجعه نمایید.

سایت آموزش و استخدام کامپیوتر جابز، کاریابی تخصصی ویژه مشاغل علوم مختلف کامپیوتری

فایل ورد Word و پی دی اف PDF قابل دانلود فرم نمونه قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه کامپیوتر و نگهداری سرور و سرویس و ساپورت نرم افزار کامپیوتر و طراحی سایت و اپلیکیشن ویندوزی و موبایل اپ اندروید و IOS توسط تیم حقوقی شرکت مهندسی

بند و تبصره نمونه قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه و سرور، نرم افزار کامپیوتر و طراحی سایت

1- طرفين قرارداد قرارداد پشتیبانی شبکه، خدمات طراحی سایت و تولید اپلیکیشن نرم افزار
این قرارداد بین شرکت (نام شرکت ارائه گیرنده سرویس و خدمات پشتیبانی) به شناسه ملی 88503186771 و شماره ثبت 991333 به نشانی تهران، خیابان مطهری، کوچه هشتم، پلاک 3 واحد 5 به نمایندگی آقای (نام مدیرعامل شرکت تقاضی خدمات پشتیبانی شبکه و طراحی سایت و تولید نرم افزار) فرزند کیانوش به شماره ملی 5434344789 که از این پس به عنوان کارفرما نامیده می شود و شرکت مهندسی شبکه یا شرکت نرم افزاری و طراحی سایت به شناسه ملی 67804609744 و شماره ثبت 324866 به نشانی تهران، خیابان بهشتی، میرعماد، کوچه دوم، پلاک 12 به نمایندگی آقای مهندس (نام مدیرعامل شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی ) فرزند کوروش به شماره ملی 7899836345 که از این پس مجری نامیده می شود، در تاریخ 01/01/1397 به شرح موارد زیر منعقد می گردد.

2- موضوع قرارداد مدیریت شبکه و پشتیبانی سایت و نرم افزار
موضوع قرارداد پشتیبانی شبکه، خدمات طراحی سایت و تولید اپلیکیشن نرم افزار عبارتست از:
2-1 پشتیبانی حضوری و راه دور در ارتباط با شبکه رایانه کارفرما و ساخت اپلیکیشن جدید و خدمات نرم افزاری

3- مدت زمان قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه، خدمات طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن نرم افزاری
قرارداد نمونه در فرم خدمات ساخت اپلیکیشن و سرویس پشتیبانی نرم افزار از تاريخ 01/01/1397 شروع شده و تا یک سال شمسی و تا تاریخ 01/01/1398 ادامه خواهد داشت.

4- تعهدات مجري در نمونه فرم قرارداد خدمات پشتيباني و مديريت وب سايت و شبکه
4-1 انجام درخواست های کارفرما در زمینه شبکه (شامل خدمات پشتیبانی سایت، ساخت اپلیکیشن تلفن همراه نسخه های اندروید و IOS، نگهداری زیرساخت ارتباطات اینترنتی و سرویس های راه اندازی شده)، پشتیبانی و نگهداری سرورها و کلاینت ها و سایر تجهیزات شبکه (شامل سوییچ ها و مودم ها)، پشتیبانی و نگهداری ارتباطات شبکه ای دوربین ها ( ارتباط شبکه دوربین بین انبار و دفتر مرکزی)
تبصره: پشتیبانی و سرویس سخت افزاری دوربین ها در حیطه این قرارداد نیست. در صورت بروز مشکلات سخت افزاری، به نمایندگی های مجاز تعمیرات تخصصی دوربین ارجاع داده می شود.
تبصره: سرویس تلفن در حیطه این قرارداد نیست.
4-2 مجری موظف به حفظ محرمانگی اطلاعات کارفرما می باشد.

5- تعهدات كارفرما در نمونه فرم قرارداد پشتیبانی شبکه، خدمات طراحی سایت و تولید اپلیکیشن نرم افزار
5-1 همكاري در فراهم آوردن شرايط مطلوب براي انجام خدمات مجری.
5-2 در اختیار قرار دادن یک رایانه در محل کارفرما برای انجام امور پشتیبانی.
5-3 حمل دستگاههاي معيوبي كه امكان تعمير در محل كارفرما ندارند به محل پيمانكار و برگشت آن.
5-4 کارفرما برای امور محوله به مجری اکانت ادمین را در اختیار مجری قرار می دهد. بدیهی است که در پایان مدت اجرای قرارداد، مجری اکانت ادمین و سایر اطلاعات لازم را به کارفرما  ارایه خواهد داد.
5-5 کارفرما بدون هماهنگی مجری مجاز به نصب نرم افزار یا اعمال تغییرات روی سرور نخواهد بود.  
5-6 مجری متعهد می گردد در پایان قرارداد نسبت به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی و ارائه آن به کارفرما اقدام نماید.

6- شرایط ارایه خدمات مدیریت شبکه کامپیوتر و خدمات طراحی و تولید اپلیکیشن نرم افزاری ویندوز و گوشی تلفن همراه
خدمات توسط مجری مطابق جدول زیر ارایه خواهد شد:
نوع سرویس و مدت زمان ماهیانه، پشتیبانی راه دور    میزان ارایه خدمات    25 ساعت محدوده زمانی    8-16 ش تا چ 8-12 پ پشتیبانی حضوری    میزان ارایه خدمات    25 ساعت محدوده زمانی    8-15 ش تا چ
* منظور از "ش تا چ" شنبه تا چهارشنبه و "پ" پنج شنبه است. روزهای تعطیل رسمی جزو ساعات سرویس دهی محسوب نمی شود.  
* منظور از ساعات قید شده در جدول، ساعات کاری مجری مطابق جدول می باشد.
* اقدام به مراجعه حضوری از ساعت 15 به بعد انجام نخواهد شد و این کار در اولین زمان ممکن در روز کاری بعد اتفاق خواهد افتاد.

7- استقرار سامانه پشتیبان گیری (بک آپ) از اطلاعات مهم شرکت و ارائه راهکار مقابله با حملات باج افزاری و تهدیدات ویروسهای باجگیر
نکته : مجری موظف می شود موارد زیر را به عهده بگیرد و تعهد نماید:
7-1 استقرار سامانه پشتیبان گیری از سطوح داده، دیتا بیس و سرور های مجازی و سرور های فیزیکی برای مقابله با حملات باج افزاری و تهدیدات ویروسهای باجگیر توسط مجری انجام خواهد شد.
7-2 مجری موظف است پس از راه‌اندازی سامانه پشتیبان گیری از تمامی داده ها و اطلاعات سرورهای سایت مشتری پشتیبان گیری نماید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی در سرورها بتوان در اسرع وقت سرورها را احیا کرد و داده ها را بازیابی نمود.
نکته:  زمان بازگردانی سرور های مجازی (CRM، DC،  سرور مالی قفل شماره 1، آنتی ویروس، ایمیل سرور داخلی، سیتریکس، کارد) در صورتی که پس از تخریب بر اثر (ویروس – از بین رفتن دیتا – از بین رفتن دیتا بیس – ویندوز و دیگر عوامل نرم افزاری) هیچ گونه مشکل سخت افزاری برای ماشین های مجازی، سرور های HP، سیستم عامل ESXi و ارتباطات شبکه (سوییچ – مودم) و دیگر تجهیزات سخت افزاری شبکه به وجود نیاید حداکثر 3 الی 5 ساعت خواهد بود. در غیر این صورت ممکن است فرآیند بازگردانی به نسبت تعداد سرور ها  به طول انجامد که تلاش خواهد شد پس از بررسی وضعیت سرورها توسط کارشناسان مجری حداقل زمان ممکن فرایند ریکاوری تخمین زده شود.

تبصره مهم بند 7 قرارداد: تضمین برگردادندن اطلاعات مهم و حساس شرکت در قرارداد پشتیبانی شبکه و خدمات رایانه ای و نگهداری سیستمهای کامپیوتری
زمان بازگردانی سرور های فیزیکی (سرور مالی قفل شماره 2  و سرور Share) در صورت بروز مشکل در نرم افزار ها (داده، دیتا بیس) و ویندوز و فایل های سیستمی و حتی سخت افزاری بسته به نوع مشکل پیش امده متفاوت بوده و پس از بررسی وضعیت سرورها توسط کارشناسان مجری تعیین زمان خواهد شد و عموما حداکثر تا یک هفته کاری زمان بر خواهد بود.
زمان بازگردانی سیستم های کاربران پس از تخریب بر اثر (ویروس – از بین رفتن دیتا – از بین رفتن دیتا بیس – ویندوز- سخت افزار و غیره) بسته به تعداد سیستم های آسیب دیده پس از بررسی وضعیت سیستم های کاربران توسط کارشناسان مجری تعیین زمان خواهد شد و عموما از حداقل یک روز تا حداکثر یک هفته کاری زمان خواهد برد.
7-3 مجری در قبال دیتای نرم افزارها (دیتای نرم افزارهایی همچون نرم افزارهای مالی همکاران سیستم، دستگاه ساعت زنی) که خود دارای سیستم بک آپ گیری خودکار هستند هیچ مسئولیتی را به عهده نمی گیرد.
تبصره: مجری موظف است از بک آپ نرم‌افزارهای یاد شده نسخه پشتیبانی تهیه فرماید تا در صورت از بین رفتن اطلاعات نسخه پشتیبانی را به شرکت پشتیبانی دهنده آن نرم‌افزار تحویل دهد. بدیهی است که مجری در قبال بازگردانی اطلاعات در نرم افزارهای مربوطه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

8- دامنه پشتیبانی خدمات نگهداری سرورهای رایانه ای شبکه و اپلیکیشن طراحی شده برای استفاده در موبایل و وب سایت آنلاین شرکت
8-1  پشتیبانی شبکه و کامپیوترهای مرکز اصلی به نشانی قید شده در قرارداد
8-2  پشتیبانی سرورهای شبکه مرکز
8-3 پشتیبانی شبکه و کامپیوترهای شرکت پیمانکار و طرق قرارداد خدمات پشتیبانی
8-4 پشتیبانی سامانه دورکاری سیتریکس و نرم افزارهای مالی حسابداری همکاران سیستم
8-5 پشتیبانی و نگهداری ارتباطات شبکه ای دوربین بین انبار و دفتر مرکزی
8-6 خدمات طراحی سایت و تولید اپلیکیشن موبایل برای پلتفرم های اندروید و IOS بصورت راه دور و آنلاین اجام خواهد شد

9- ساير تعهدات مجری و کارفرما در قرارداد پشتیبانی شبکه و خدمات طراحی وب سایت و تولید اپلیکیشن موبایل نسخه های Android و آی او اس
9-1 در صورت درخواست كارفرما براي نصب و راه اندازي تجهيزات و خدمات جدید، هزينه نصب و راه اندازي طبق تعرفه جاري مجری محاسبه و صورتحساب صادر خواهد شد.
9-2 تهیه تجهیزات سخت افزاری یا سرویس های نرم افزاری در ارتباط با رایانه و شبکه رایانه ای با هماهنگی مجری انجام خواهد شد یا در صورت تمایل کارفرما آن را به مجری واگذار خواهد کرد.
9-3 هزینه تعمیر سخت افزار معیوب، خرید سخت افزار جدید و سرویس پرینتر به عهده کارفرما می باشد.
9-4 هزینه های اضافی ماژولها و افزونه های جدید در قرارداد خدمات طراحی وب سایت و تولید اپلیکیشن موبایل نسخه های Android و آی او اس بر عهده کارفرما می باشد.

10-  مبلغ قرارداد خدمات شبکه و پشتیبانی سرویسهای نرم افزاری و اپلیکیشن و طراحی سایت
10-1 هزینه پشتیبانی با توجه به شرایط سرویس دهی به ازای هر ماه 25.000.000 ریال معادل دو میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.
10-2 در صورت درخواست پشتیبانی بیشتر از مقدار مشخص شده در بند 6 قرارداد، هزینه هرساعت اضافه 500.000 ریال می باشد.  بدیهی است کلیه موارد مطروحه در قرارداد در مورد این بخش از پشتیبانی نیز صادق است.

11- نحوه پرداخت وجه توسط کارفرما به مجری طرف قرارداد
11-1 ماهیانه به صورت چک در وجه شرکت مهندسی شبکه و یا شرکت ارائه دهنده خدمات نرم افزار و تهیه و تولید اپلیکیشن موبایل و وبسایت آنلاین و یا به شماره حساب 9 - 27840- 26   ( شماره کارت 6477-8055-0644-6221 ) نزد بانک پارسیان به نام شرکت مجری واریز گردد.
تبصره: به منظور ماده 38 قانون تامین اجتماعی از صورت وضعیت مجری معادل 5% به عنوان علی الحساب مکسوره کسر و نزد کارفرما نگهداری می شود و استرداد آن و همچنین پرداخت آخرین صورت وضعیت موکول به اخذ و ارائه مفاصا حساب ماده 4 تعهدات مجری خواهد بود.

12- شرايط فسخ قرارداد
 در صورتيكه هر يك از طرفين قرارداد به تعهدات قراردادي خود عمل ننمايد طرف ديگر مي تواند با يك اخطار كتبي نسبت به فسخ قرارداد اقدام نمايد. بديهي است طرفين تعهدات خود را تا زمان فسخ قرارداد ادامه خواهند داد. لازم به توضيح است در صورت فسخ قرارداد از طرف كارفرما كليه هزينه هاي مجري بابت اجراي قرارداد تا زمان فسخ آن در وجه مجري پرداخت خواهد شد.

13- شرح قرارداد
اين قرارداد در دو نسخه و 13 ماده و چهار تبصره تنظيم و مبادله به امضای طرفين رسيده و هر نسخه حكم واحد را دارد.

دانلود فرم نمونه خام قرارداد مدیریت شبکه و خدمات پشتیبانی سایت و ساخت نرم افزار و اپلیکیشن موبایل اندروید و IOS نسخه ورد Word فرمت Doc و Docx در لینک آدرس http://palnetgroup.ir/Download/Network_Site_Sample-Contract_Download.docx

دانلود فرم نمونه خام قرارداد مدیریت شبکه و خدمات پشتیبانی سایت و ساخت نرم افزار و اپلیکیشن موبایل اندروید و IOS نسخه پی دی اف فرمت PDF در لینک آدرس http://palnetgroup.ir/Download/Network_Site_Sample-Contract_Download.pdf

لیست قیمت خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری سرور و سرویس

برای مشاهده سایر مقالات آموزشی و اطلاع رسانی درباره نحوه نگارش نمونه قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه سرور، نرم افزار کامپیوتر و طراحی سایت در حوزه حوزه فناوری اطلاعات و بازار کار شبکه های کامپیوتری در ایران و همچنین مطالب تخصصی آموزش شبکه IT و کامپیوتر و جزوات آموزشی آی تی می توانید به کانال مهندسی شبکه پال نت مراجعه نمایید.

تماس با شرکت

 تهران، مطهری، میرعماد، کوچه دهم، پلاک 14 واحد 2 
تلفن تماس: 88173317 021
ارتباط زنده اینترنتی 24 ساعته از طریق تلگرام با کارشناسان پشتیبانی مهندسی شبکه پال نت کانال تلگرام PalnetGroup@
پشتیبانی شبکه و ارتباط برخط و آنلاین از طریق واتس اپ WhatsApp با شماره موبایل ارتباط با واتس اپ
WhatsApp
گفتگوی آنلاین از طریق واتس اپ با کارشناسان گروه برای ارسال  پیشنهادات و  مستندات و حتی ارتباط در مواقع ضروری

JoomShaper